نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

تجهیزات بهتر، ملی‌پوشان بیشتری را برای سال‌های آینده آماده می‌کند 

  • کد خبر: ۱۶۸۲۸۹
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
تجهیزات بهتر، ملی‌پوشان بیشتری را برای سال‌های آینده آماده می‌کند 
نائب رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: اگر تجهیزات بهتری فراهم کنیم و در اختیار ورزشکاران قرار دهیم سال‌های بعد ملی‌پوشان بیشتری خواهیم داشت چرا که با شرایط فعلی ۷ ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر، ۳ ملی پوش والیبال نشسته و یک ملی‌پوش بوچیا و یک ملی پوش تیراندازی داریم. 

زهرا اسلامی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص شرایط فعلی ورزشکاران جانبازان و معلولین استان، اظهار کرد:  از سال ۶۹ مسئول ورزش معلولین و نابینایان در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بودم و از سال ۸۶ که ورزش معلولین تحت نظر فدراسیون فعالیت خود را ادامه داد نائب رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولین شدم و ورزش نابینایان را فرد دیگری قبول زحمت کرد‌. 

وی افزود: سال‌هاست که رشته‌های بسیاری در این از جمله والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، بوچیا و ... را ساماندهی می‌کردیم و ملی‌پوشان بسیاری داشتیم که برخی از ورزشکاران را از دست دادیم از جمله مرحومه راضیه شیرمحمدی و نرگس خزائی که چندین بار سهمیه پارالمپیک را هم کسب کردند. 

نائب رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولین خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: فعالیت ما پیش از سال ۸۶ زیر نظر ورزش بانوان بود که از اداره ورزش حمایت می‌شدیم، در آن دوران شهرداری حمایت نمی‌کرد اما چندین سال است که حمایت‌های شهرداری افزایش یافته است. در دوره ششم شورای اسلامی در جشنواره‌های متنوع ورزش جانبازان و معلولین را حمایت می‌کند. 

اسلامی عدم وجود اسپانسر را یکی از چالش‌های امروز ورزش جانبازان و معلولین در تمام رشته ها برشمرد و گفت: برای تیم والیبال نشسته بانوان امروز با چالش جذب اسپانسر مواجه هستیم، البته بسکتبال با ویلچر و بوچیا تحت نظر آسایشگاه فیاض‌بخش در مسابقات لیگ فعالیت می‌کنند.

وی افزود: مشکلات مالی وجود دارد مشکل اساسی ورزشکاران رفت‌وآمد، کمبود ویلچر ورزشی و تجهیزات سال‌هاست استفاده می‌شود اگر تجهیزات بهتری فراهم کنیم و در اختیار ورزشکاران قرار دهیم سال‌های بعد ملی‌پوشان بیشتری خواهیم داشت چرا که با شرایط فعلی ۷ ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر، ۳ ملی پوش والیبال نشسته و یک ملی‌پوش بوچیا و یک ملی پوش تیراندازی داریم.

پیشکسوت ورزش جانبازان و معلولین با اشاره به کسب رتبه اول کشوری در سال ۱۴۰۰، بیان کرد: انشاالله در سال ۱۴۰۱ هم  این رتبه را کسب کنیم اما چند سال پیش برخی رشته ها از جمله تنیس روی میز و تیرو کمان از هیات تفکیک شد و به هیات‌های دیگر پیوست. 

اسلامی در نهایت تاکید کرد: ورزشکاران ما مهرماه به مسابقات پارآسیایی هانگژو چین اعزام می‌شوند اگر به هر صورتی از آنان تجلیل شود در عملکرد آنان تاثیر بسیاری دارد. تغییر و تحولات در حوزه مدیریت اداره کل ورزش و جوانان آسیب را به ورزشکاران می‌زند. تقدیر و تشکر از معاونت ورزش بانوان که همیشه حامی و پشتیبان ورزش جانبازان و معلولین بوده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->